adapter.awk bug.

Sebastian Zagrodzki s.zagrodzki w sith.mimuw.edu.pl
Śro, 19 Sty 2000, 15:52:57 CET

On Wed, 19 Jan 2000, Tomasz Kłoczko wrote:
> No niby lepiej ale po czymś takim plik wynikowy ma 4236 bajtów i jest
> urwany tak w połowie (dokładnie w sirodku linijki z aclocal .. ostatnia
> linijka ma "acloc" i koniec).
póki co - poprawiłem buga. Jeśli w pierwszej linijce nie było tagów
CVSa, to te tagi były drukowane _zamiast_ pierwszej linijki a nie
_przed_.
A co do tych binarnych śmieci: kloczek, mógłbyś mi podesłać tego speca
na którym Ci się wywala adapter? Kura nie będzie miał czasu się dzisiaj
tym zająć, AFAIK.

--
Sebastian Zagrodzki			s.zagrodzki w sith.mimuw.edu.pl
UIN 1770835				http://sith.mimuw.edu.pl/~zagrodzki

A co mnie obchodzi, co pomyślą inni...