Konflikt LC_CTYPE - Gtk+ (było Re: Polskie locale i problemy)

Rafał Kleger-Rudomin ip011 w osi.gda.pl
Sob, 22 Sty 2000, 14:20:04 CET

On Fri, 21 Jan 2000, Rafał Kleger-Rudomin wrote:

> Ja też to mam przy LC_ALL=pl_PL i LANG=pl_PL tzn komunikaty i menu są
> niekompletne.
> Pojawiają się wszystkie przy uruchomieniu z LC_ALL=pl - ale z kolei
> np. nie działają wtedy Xdefaults.

Pobawiłem się trochę stracem i udało mi się ustalić że aplikacje gtk+
mają problemy z wyświetlaniem komunikatów jeśli uda im się przeczytać
/usr/share/locale/pl_PL/LC_CTYPE (to nie występuje jeśli LC_ALL=pl, lub
jeśli usunąć ten plik z przeszukiwanej ścieżki)
Jak aplikacja nie znajdzie tego pliku to wyświetlany jest komunikat
"Gdk-WARNING **: locale not supported by C library"
ale za to wszystkie komunikaty i menu są poprawnie wyświetlane po polsku.

Może ktoś mądry wie o co tu chodzi?

klakier