fortune

Sebastian Zagrodzki s.zagrodzki w sith.mimuw.edu.pl
Pon, 24 Sty 2000, 11:50:58 CET

On Sun, 23 Jan 2000, ---%serek--- wrote:
> kiedys napisalem cos takiego, ale na grupe polip.
> nie bylo odzewu.
> moze poeci maja wiecej pomyslow ;-)
jakby co to ja mam jaki-taki zbiór fortunek, jak ktoś zajrzy na moją
stronę to tam na samym początku się coś z tego wyświetla - głównie to
zebrane prawa murphy'ego, itp.

--
Sebastian Zagrodzki                s.zagrodzki w sith.mimuw.edu.pl
UIN 1770835                        http://sith.mimuw.edu.pl/~zagrodzki

A co mnie obchodzi, co pomyślą inni...