Kto może wprowadzać poprawki do plików?

Sob, 29 Sty 2000, 17:27:57 CET

On Sat, 29 Jan 2000, Michal Kochanowicz wrote:

> Cześć
>
> Ponieważ odzywam się tu pierwszy raz, witam wszystkich :)
>
> Mam pytanie jak w subj. Chodzi mi o taką sytuację: znajduję jakiś błąd,
> który jestem w stanie poprawić. Co teraz powinienem zrobić? Zgłosić się
> do osoby odpowiadającej za ten pakiet (jak się dowiedzieć kto to?) czy
> też mogę go sam ściągnąć z cvs poprawić i wysłać?

O ile ejsteś w stanie skompletować poprawkę i umiesz posługiwać sie cvs-em
to podeślij na pld-cvs w pld.org.pl:

- imie, nazwisko,
- e-adres kontaktowy,
- wynik wykonania polecenia:

  <salt> - to dwa dowolne znaki.

żeby można było założyć Ci konto i żebyś mógł takie rzeczy robić sam bez
niczyjej pomocy. To samo dotyczy innych osób o ile przynajmniej są w
stanie kompletować poprawki (nauczyć się posługiwania cvs-em można w
kilkanaście minut, troche dokumentacji po polku jest także na
www.pld.org.pl).