Basilisk

Roman Niewiarowski newrom w pasjo.net.pl
Sob, 29 Sty 2000, 19:53:08 CET

Witam

Po zakonczeniu problemacji zwiazanych z przeprowadzka postanowilem znowu
popsuc cos w bazyliszku, nowych wersji programu niema wiec zaczalem robic
disk-file z tym co udostepnia apple za free, no i mam problem, jak duzy
zrobic plik, co powinno sie na nim znalesc itp
Moze bardziej sensownym rozwiazaniem byloby zamieszczenie tylko dyskietki
1,44 do rozruchu i spakowane dyskietki instalacyjne w innym rpmie?
(dyskietki mozna sciagnac ze stron apple ale mnie dopiero za 6 razem udala
sie tak sztuka....)

Co do romu makowca nie mozna go dodac do rpma, aczkolwiek mozna go znalesc
w kilku miejscach w sieci.

W tym momencie poza systemem wrzucilem
Apple diskcopy (montuje image dyskietek apple), status free*
StuffitExpander (jako self mounted image, odpowiednik windzianego zipa czy
unixowego tara, choc wiekszy kombain), status free*

Czekam na propozycje i uwagi :))

Pozdrowienia
Roman Niewiarowski