MySQL - zapraszam :_)

Pon, 31 Sty 2000, 04:02:45 CET

On Sat, 29 Jan 2000, Michal Margula wrote:
[..]
> Co do mysql.init natomiast mam problem. O ile wystartowanie jakoś mi się
> udaje zrobić (zgapiłem z qmaila), to zabicie go nie wychodzi. killproc nie
> zawsze sobie daje radę, bo mysql się odradza. Może jest jakaś specjalna
> metoda downowania go? Użycie mysqladmin shutdown chyba odpada, bo wymagane
> jest podanie hasła, a póki nie zostanie zaaplikowane konto z generowanym
> hasłem, nic nie zrobimy :>.

Puściłem właśnie mysql na automaty. W obecnej formie pakiet ten wydaje się
już gotowy do szerszego użytku.

Co prawda sprawa automatyzcji dodawania jakis tablic przez pozostałe
pakiety (automatycnie) wisi dalej na haku ale i tak jest lepiej niż
poprzednio. Sprawa automatyzacji tego typu funkcji jest jeszcze
dyskusyjna. Ostatecznei o ile pomysł byłby nie do przyjęcie lub ciężki w
realizacji pamietać będzie trzeba o dodaniu wyświetlania odpowiednich
komentaży w %post (co też jest lepsze niż nic i wydaje sie rozsądnym) o
tym co trzeba będzie wykonać żeby np. gxsnmp mógł sobie działać.

Przy okazji .. puściłem też gcc z poprawkami o jakich pisałem wcześniej.
Tym razem podejście do tego pakietu będzie takie, że ze względu na to, że
jest to dość newralgiczny najpierw przez kilka dni znajdzie się w test
(minimum dwa, trzy), a dopiero potem przy braku jakiś uwag co do jego
funkcojowania przejdzie na właściwe miejsce. Pakiet zapewne jutro w
godzinach południowych znajdzie sie na ftp także prosiłbym o nieco
intensywniejszą jego eksploatację pod kontem tego czy nie ma jakiś
odstępstw od normy.