Wish list ;)))

Pawel Krawczyk kravietz w ceti.pl
Pią, 28 Sty 2000, 14:12:45 CET

[piątek, 28 styczeń 2000], Bartosz Waszak napisał(a):

> Podsumowując wydzielić coś w stylu rc.firewall na te bajery

Firewall i QoS powinny być związane z poszczególnymi interfejsami.
Nie wiem czy coś takiego już jest przewidziane w obecnych rc-scripts,
ale każdy interfejs powinien mieć plik, który jest startowany po
jego podniesieniu. Tak jak  np. /etc/ppp/ip-up, gdzie można wkładać
tego rodzaju regułki.

--
Pawel Krawczyk, CETI internet, Krakow. http://ceti.pl/~kravietz/