Uzycie awk w skryptach startowych

Wto, 11 Lip 2000, 11:25:06 CEST

On Tue, 11 Jul 2000, Roman Werpachowski wrote:

> Czesc, na liscie PLD jestem od niedawna, raczej jako sympatyk i uzytkownik
> dystrybucji, niz jako wspoltworca (ale to sie moze zmienic).
>
> Zauwazylem, ze po uaktualnieniu systemu pakietami
> rc-scripts-0.2.3-1
> gawk-3.0.4-6
> mawk-1.2.2-12
>
> podczas startu skrypt rc.sysinit nie widzi pliku wykonywalnego awk. Dzieje
> sie tak dlatego, ze w w/w pakietach mawk i gawk plik ten nie jest (jak
> przedtem) w katalogu /bin, tylko /usr/bin. Jezeli katalog /usr/bin jest na
> [...]

Znaczy sie tak chyba jest jeszcze w pakietach które są na ftp.pld.org.pl.
W zasobach CVS jest już inaczej i zaraz jeszcze spróbuję sparwdzić czy na
test nie ma nowszysch pakietów.
Nowy pakiety i nowy źródłowy chost dla ftp.pld.org.pl jest szykowany na
ftp://mer.zie.pg.gda.pl i tu w razie czego mozesz szukać rzeczy
najświeższych (dopóty dopóki nie przestawi się mirrora).
Dzisiaj postaram sie uporządkować nieco zasoby ftp i zostanie też
pzrestawiona konfiguracja mirrora.
Przed pzrestawieniem, a po uporządkowaniu pakietów prosić jeszcze bedę
Sebastaiana o wygenerowanie nowych img iso.