Uzycie awk w skryptach startowych

Sebastian Zagrodzki s.zagrodzki w mimuw.edu.pl
Wto, 11 Lip 2000, 10:37:24 CEST

On Tue, 11 Jul 2000, Tomasz Kłoczko wrote:
> Przed pzrestawieniem, a po uporządkowaniu pakietów prosić jeszcze bedę
> Sebastaiana o wygenerowanie nowych img iso.
czy wiadomo już gdzie będziemy generować ISO? Warto by było robić to
gdzieś, gdzie są trzymane również pakiety (u mnie 4 x pakiety + 4 x iso (i3,5,686,SRPMS) to troche za duzo - samo to zajmuje 4GB z hakiem...)

--
Sebastian Zagrodzki                s.zagrodzki w mimuw.edu.pl
UIN 1770835                        http://sokrates.mimuw.edu.pl/~zagrodzki

A co mnie obchodzi, co pomyślą inni...