Instalacja PLD - wrazenia

Sebastian Zagrodzki s.zagrodzki w sokrates.mimuw.edu.pl
Czw, 13 Lip 2000, 09:40:51 CEST

On Thu, 13 Jul 2000, Jacek Osiecki wrote:
> No i moje uwagi:
> 1. Miło, że jest 5 konsol.
> 2. Czy mi się wydaje, czy w kernelu na bootkietce nie ma wkompilowanych
>    filesystemów msdos i vfat?
dobrze sie wydaje... dodać? tylko pytanie - po co?

> 3. Ewidentny bug: w /dev/ w ogóle nie ma urządzeć scd0, scd1 itp. Nie każdy
>    instaluje z cd-romu ide...
a, tak, miało być dodane makedev... :> też zaraz dodam.

> 4. Trochę niejasno jest opisana procedura instalacji. Wszystko jest OK, a
>    potem od razu jest mowa o selrpm. Dopiero kombinując jak koń pod górę
>    zauważyłem, że selrpm pojawi się, gdy najpierw się zrobi "addpkg rpm".
>    Sugerowałbym dorzucenie tego do informacji, bo chyba o addpkg w ogóle
>    nie ma ani słowa...
instrukcja jest jeszcze niekompletna - zaraz postaram się to i owo
uzupełnić...

> Poza tym wszystko działa i jest cacy. Jeszcze sugerowałbym może, żeby był
> już gotowy /etc/fstab, przynajmniej z obowiązkowym /proc i /dev/pts. O ile
> parametry do normalnych filesystemów się z reguły pamięta, to z tymi bywa
> różnie.
/usr/doc/fstab ze srodowiska niechrootowanego

> Acha - ni cholery nie mogę zmusić lilo do działania na dysku scsi -
> szczegóły na pcol w moim postingu z subj:
> 	"PILNE! Problem z LILO na dysku SCSI"
> Jak ktoś zna rozwiązanie, to będę bardzo wdzięczny :)
moze grub? :))

aha, w miarę możliwości odpowiedzi już na priva (zaraz ktoś się zacznie
buntować, że od tego jest pld-installer w pld.org.pl :P )

--
Sebastian Zagrodzki			s.zagrodzki w mimuw.edu.pl
UIN 1770835				http://sokrates.mimuw.edu.pl/~zagrodzki

A co mnie obchodzi, co pomyślą inni...