Instalacja PLD - wrazenia

Jacek Osiecki joshua2 w ciapek.uci.agh.edu.pl
Czw, 13 Lip 2000, 09:43:50 CEST

On Thu, 13 Jul 2000, Sebastian Zagrodzki wrote:

> dobrze sie wydaje... dodać? tylko pytanie - po co?

Dodać. Nie każdy ma wypaloną płytkę z PLD - często w pracy/na uczelni jest
tylko winxx i PLD siedzi na partycji dosowej. Dorzucenie msdos i vfat
oszczędzi wiele nerwów i czasu małym kosztem (przecież można zrobić
bzImage)...

> instrukcja jest jeszcze niekompletna - zaraz postaram się to i owo
> uzupełnić...

OK. Acha - zauważyłem brak anonftp*i586.rpm - nie da się więc zainstalować
ftpd.

A tak swoją drogą - dlaczego image nazywa się PLD-i386.iso, a są binarki
i586? :)

> moze grub? :))

Cóż - w ogóle go nie znam, ale jeśli nie będzie innego wyjścia... :(

Pozdrawiam,
--
|            Jacek Osiecki               Kraków, tel. (012)-645 57 87       |
|mailto:joshua2 w linux.uci.agh.edu.pl  http://www.joshua.radzisz.krakow.pl/  |