Instalacja PLD - wrazenia

Sebastian Zagrodzki s.zagrodzki w sokrates.mimuw.edu.pl
Czw, 13 Lip 2000, 09:46:55 CEST

On Thu, 13 Jul 2000, Jacek Osiecki wrote:
> Dodać. Nie każdy ma wypaloną płytkę z PLD - często w pracy/na uczelni jest
> tylko winxx i PLD siedzi na partycji dosowej. Dorzucenie msdos i vfat
> oszczędzi wiele nerwów i czasu małym kosztem (przecież można zrobić
> bzImage)...
jeśli już to wyląduje w module...

> A tak swoją drogą - dlaczego image nazywa się PLD-i386.iso, a są binarki
> i586? :)
??? :>>> poważnie? Jeśli tak, to pewnie moja wina... :> obejrzę...

--
Sebastian Zagrodzki			s.zagrodzki w mimuw.edu.pl
UIN 1770835				http://sokrates.mimuw.edu.pl/~zagrodzki

A co mnie obchodzi, co pomyślą inni...