Obrazy iso na mer.zie.pg.gda.pl

Marek Guevara Braun marek w atm.com.pl
Czw, 13 Lip 2000, 10:38:24 CEST

Czy moblbym prosic osobe, ktora ma lokalny dostep do mer.zie.pg.gda.pl
o sprawdzenie czy obraz iso i686 z katalogu /PLD-1.0/iso/i686
ma poprawna sume md5.

Mam klopoty z tym obrazem - po sciagnieciu zarowno przy pomocy wgeta
jak i mc nie zgadza mi sie suma kontrolna (robilem to kilka razy
choc nie bylem na tyle clever by wygenerowac wlasne sumy i porownac
czy sciagam to samo, czy to cos losowego na laczach, lub dysku)

I pytanie o plik bootowalny na cd przy tworzeniu wlasnej plyty
czy jest to PLD/images/cdboot.img ??

Pozdrawiam,
Marek Guevara Braun