Obrazy iso na mer.zie.pg.gda.pl

Sebastian Zagrodzki s.zagrodzki w sokrates.mimuw.edu.pl
Czw, 13 Lip 2000, 10:22:55 CEST

On Thu, 13 Jul 2000, Marek Guevara Braun wrote:
> Czy moblbym prosic osobe, ktora ma lokalny dostep do mer.zie.pg.gda.pl
> o sprawdzenie czy obraz iso i686 z katalogu /PLD-1.0/iso/i686
> ma poprawna sume md5.
> Mam klopoty z tym obrazem - po sciagnieciu zarowno przy pomocy wgeta
> jak i mc nie zgadza mi sie suma kontrolna (robilem to kilka razy
> choc nie bylem na tyle clever by wygenerowac wlasne sumy i porownac
> czy sciagam to samo, czy to cos losowego na laczach, lub dysku)
obrazy iso na merze sa rowno spieprzone, zreszta zaraz je stamtad
powywalam... Spróbuj sokrates.mimuw.edu.pl/pub/PLD/iso

> I pytanie o plik bootowalny na cd przy tworzeniu wlasnej plyty
> czy jest to PLD/images/cdboot.img ??
tak.

--
Sebastian Zagrodzki			s.zagrodzki w mimuw.edu.pl
UIN 1770835				http://sokrates.mimuw.edu.pl/~zagrodzki

A co mnie obchodzi, co pomyślą inni...