PLD - po instalacji

Sebastian Zagrodzki s.zagrodzki w sokrates.mimuw.edu.pl
Pią, 14 Lip 2000, 19:23:55 CEST

On Fri, 14 Jul 2000, Stacho Pal wrote:
> Gdy loguje sie na proftpd jak anonymous to jest OK,
> natomiast w przypadku logowania usera w messages
> laduje komunikat: PAM(user): Critical error - imediate abort.
proftpd standardowo AFAIK dorzuca wszystkich userów do
/etc/ftp/ftpusers (lista osób które nie mogą się logować na FTPa)

> W sumie oprocz tego komunikatu nic zlego sie nie dzieje,
> tzn. mozna sie zalogowac i ftp-owac, ale czy to tak ma byc?
a, to w takim razie nie to... to nie wiem...

> Wszystkie laczenia solid-pop3d liczone sa w faillog'u
> jako niepowodzenie.
> Inn startujac ''smieci'' po konsoli wypisujac komunikaty
> w stylu 'no valid tty name' i cannot create /proc/6666/fd0:
> Permission denied. Ma to zwiazek z /etc/profile.d/console.sh
> i /etc/profile.
w nowej wersji w repo to już jest poprawione (console-data AFAIR, albo
console-tools), trzeba użyć po prostu /dev/tty...

--
Sebastian Zagrodzki			s.zagrodzki w mimuw.edu.pl
UIN 1770835				http://sokrates.mimuw.edu.pl/~zagrodzki

A co mnie obchodzi, co pomyślą inni...