Undocumented ;)

Pon, 17 Lip 2000, 01:55:01 CEST

On Mon, 17 Jul 2000, Tomasz Kłoczko wrote:
[..]

> A nie mamy bo nikt tego jeszcze nie dotykał (jakoś były wązniejsze rzeczy
> :). Dokładnie nic nei stoi na przeszkodzie żeby i u nas tak samo to
> wyglądało.

Może jeszcze dorzucę to jak wyobrazam sobie załatwienie tego w sposób
możliwie prosty. Otóż należałoby zebrać wszystkie many jakie tylko mamy w
pakietach w jednym miejscu. Następnie waroby pomyśleć jak wychwycić
wsyzstkie możliwe odwołania do manów których nie mamy w tychże
manach. Według tego algorytmu należąłoby następnie napisać napisać kawałek
skryptu który takie odwołania wychwyci i wygeneruje pliki
<niestniejąca_jeszcze_strona_mana>.<man_level> z zawartością
".so undocumented.<man_lecel>".
W ten sposób da się wychwyciś sporo. Oczywicie nie wsyztko.
Myślę że nawet po skompletowaniu kawałka takiego skryptu moznaby go
władować w sktypt pistinstalacjyjny (wykonywany po %installl) żeby
wypisywał (i bipał wręcz) że w pakiet wpadaja many z z linkami do manów
niestniejących jeszcze względem zasobów systemowych.