Undocumented ;)

Artur Frysiak wiget w pld.org.pl
Pon, 17 Lip 2000, 15:13:57 CEST

On Mon, Jul 17, 2000 at 01:55:01AM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:

> Może jeszcze dorzucę to jak wyobrazam sobie załatwienie tego w sposób
> możliwie prosty. Otóż należałoby zebrać wszystkie many jakie tylko mamy w
> pakietach w jednym miejscu. Następnie waroby pomyśleć jak wychwycić
> wsyzstkie możliwe odwołania do manów których nie mamy w tychże
> manach. Według tego algorytmu należąłoby następnie napisać napisać kawałek
> skryptu który takie odwołania wychwyci i wygeneruje pliki
> <niestniejąca_jeszcze_strona_mana>.<man_level> z zawartością
> ".so undocumented.<man_lecel>".
> W ten sposób da się wychwyciś sporo. Oczywicie nie wsyztko.
> [...]

Tomku, przeczytaj to raz jeszcze. Przemyśl, prześpij się z tym, znów pomyśl
a może dojdziesz że to co napisałeś nie ma najmniejszczego sensu.
Dla przykładu:
$ man taka_sobie_nie_udokumentowana_funkcja_lub_program
dalej nie wyświetli mi strony undocumented(7).
Bardziej poprawna droga to poprawienie man aby wyświetlał undocumented(7)
gdy nie znajdzie stron dokumentacji jakie chcemy. Tylko należy uważać bo
czasem może braknąć undocumented(7) i wtedy źle poprawiony man zgłupieje.

Wiget
--
Artur Frysiak
http://www.pld.org.pl/