Propozycja strony WWW

Michal Zawalich michuz w pld.org.pl
Nie, 23 Lip 2000, 15:38:47 CEST

Tydzień lub dwa tygodnie temu na IRCu wspominałem, że dobrym pomysłem
wydaje się razem z wypuszczeniem PLD 1.0 zmiana szaty graficznej.
Dostałem odpowiedź, że coś takiego już było robione i przydało się to
skończyć. Przyjrzełem się temu co leży w module main-new i mi się nie
spodobało. Zrobiłem więc własną propozycję:
http://jota.tuniv.szczecin.pl/~mzawalich/ .
Jeśli zarys ten się spodoba, to mogę dalej to rozwijać.
Kilka uwag:
- śpieszyłem się żeby jak najszybciej to pokazać, więc jest to tylko próbka
- strona _na_razie_ dobrze wygląda w Mozilli i LYNXie(MSIE ma skopaną
  obsługę plików PNG, a pod NS4.x nie sprawdzałem), więc dla tych osób
  zamieściłem screenshota
  http://jota.tuniv.szczecin.pl/~mzawalich/images/strona-1024x768.jpg
- zamieściłem tylko jednego linka w menu (Zasoby PLD) aby pokazać w jaki
  sposób rozwija się menu

Mam nadzieję, że pomysł się spodoba i starszyzna zaakceptuje projekt :).

--
   +-------------------+        [...] również wiem, że się zatruję,
  @|  Michał Zawalich  |@                 jak gwoździe zjem.