PLD - kilka uwag

Wojciech "Sas" Cieciwa cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl
Wto, 25 Lip 2000, 09:38:10 CEST

Witam,

nadal mecze PLD na mojej maszynie domowej, i zaczynam miec juz dosc:(

chsh sie wywala nie pozwalajac zmienic shella userowi, tzn. jako root
odpalam chsh <user>, podaje jaki ma miec shell, podaje password <roota>
daje <enter>, i .... Segmentation memory ...
Jest to powtarzalne.

drugie, nie mam polskich literek pod zadnym innym shellem, niz bash.

nie startuje poprawnie icewm, na XFree86-4.0.1

Cos sie dzieje z fontami, bo po zainstalowaniu XFree86-fonts
XFree86-latin2-*, Z-y krzycza, ze w /usr/X11R6/lib/X11/fonts/Speedo/
nie moga zainicjowac fontu, mkfontdir nic nie daje,
rpm -V XFree86-fonts pokazuje, ze wszystko jest ok.

co nalezy dokopiowac, zeby mozna bylo rekompilowac pakiety??
mam gcc-*, cpp, i wszystkie *-devel, a proba kompilacji vim-a,
wywala sie po "make distclean" na tym, ze gcc nie moze tworzyc plikow
wykonywalnych - ki pieron ??

nie udalo mi sie zmusic zestawu: rxvt+icewm+XFree86-4.0.1[mga] do
pokazywania, czy przyjmowania pliterek.

To na razie tyle....
Dam znac, jak sie cos zmieni..

Pozdrawiam.
					Sas.
P.S.
Aha, pakiety z poprawna suma MD5, brane z mera, okolo 17.07
--
{Wojciech 'Sas' Cieciwa}  {Member of PLD Team                               }
{e-mail: cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl, http://www2.zarz.agh.edu.pl/~cieciwa}