Keyserver

Wto, 25 Lip 2000, 16:06:07 CEST

On Tue, 25 Jul 2000, Michal Margula wrote:

> Hejka :)
>
> Kiedy ruszy to nasze pgp.pld.org.pl? Chętnie bym tego używał. Znaczne
> ułatwienie ;)

Nieruszył.
Walczę nadal z odzyskaniem tablicy sliceów na tym komputerku :>
Za dużo tam było zrobione i odtwarzanie tego od początku (backup mam tylko
momentu tuż po instalacji RH).
Wogóle zauważyłem, że brak nam kilku rzeczy util-linux .. np. sfdisk, a
to narzędzie bedzie niezbęne chyba do skonstruowania kompletnego
odtwarzania systemu z backupu (o ile ilość i parametry fizyczne dysków
się nie zmieniły) choć od biedy można to zasapić przez dd.

Ma ktoś na oku jakiegoś hexedita ? (takiego coby dzzałał tylko na
pliku/dev bez robienia kopii zapasowej przy zgrywaniu)