kloczek: SOURCES ghostscript-deviceslist.patch

Michal Kochanowicz mkochano w ee.pw.edu.pl
Wto, 25 Lip 2000, 17:26:23 CEST

On Tue, Jul 25, 2000 at 04:59:47PM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:
> Tak wogóle to czy nie innego sposobu przekazywania tego jakie urządznia
> mają być wspierane w gs ?
Chyba nie :( Przeglądałem dokumentację i tam wręcz piszą, żeby
zakomentować urządzenia, z których się nie ma zamiaru korzystać... chyba
wogóle nie myślą o dystrybucji binariów...

> Co kawałek dochodzi wsparcie dla kolejnych urządzeń i za każdym razem
> wychodzi na to że trzeba bedzie to przeglądać (?).
No chyba tak, już mi oczy wyłażą... właściwie to w końcu się wkurzyłem i
napisałem sobie takie maleństwo (sh+awk), które skanuje devs.mak i
contrib.mak w poszukiwaniu regułek dotyczących sterowników i dopisuje
zależność od nich do unix-gcc.mak.

Natomiast żeby było zabawniej w 6.22 wylaciał sterownik do hpdj. Co
ciekawe, nadal są o nim informacje w dokumentacji. Czyżby ktoś się
walnął przy pakowaniu? W każdym razie zobaczę czy ten z 6.21 nie będzie
działał.
--
--==Michał Kochanowicz==--==--==BOFH==--==--==mkochano w ee.pw.edu.pl==--
--==PGP key: www.ee(...)/~mkochano/PGP/ or finger me @ miriam.ee...==--