Propozycja strony WWW

Artur Frysiak wiget w pld.org.pl
Wto, 25 Lip 2000, 17:44:08 CEST

On Tue, Jul 25, 2000 at 05:18:54PM +0200, Michal Zawalich wrote:
> Jeśli o mnie chodzi to nie ma problemu - może być php :) . Tylko na razie
> nie mogę zmusic apacza i php do współpracy :(.

Nie ma sensu trudzić sie z php. Po pierwsze będzie to wymagało
zainstalowania php w odpowiedniej wersji na serwerze który robi za
www.pld.org.pl.
Maszyna ta jest udostępniona dzięki uprzejmości jej administratora i nie
należy nadużywać tej uprzejmości.
To co zaproponował Arek czyli generowanie stron z WMLa jest dla nas
optymalnym rozwiązaniem.
Strony nasze przecież nie muszą być super dynamiczne. Wystarczy jak zmienią
się raz dziennie albo i rzadziej.
Co do XMLa to też nie będzie on nam niezbędny to co oferuje WML wystarczy
nam zupełnie.

Wiget
--
Artur Frysiak