Dlaczego make wywołuje aclocal i automake?

Rafał Kleger-Rudomin ip011 w osi.gda.pl
Wto, 25 Lip 2000, 18:23:54 CEST

On Tue, Jul 25, 2000 at 06:07:38PM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:
: On Tue, 25 Jul 2000, Rafał Kleger-Rudomin wrote:
:
: Nie jestem pewien ale wydaje mi sie, że powinieneś jednak odkomentować
: AM_CONFIG_HEADER.

Tak zrobiłem, dodałem pusty config.h.in i jest lepiej: już nie wołał aclocal i autoconf,
natomiast configure nadal sprawdzał obecność aclocal i auto*, a
make zaczynało od wywołania autoheadera.

Jak wywołałem ręcznie autoheader przed ./configure i make
to jest ok tzn make robi już tylko to co trzeba.
Nadal jedna niepotrzebnie sprawdzane jest istnienie
narzędzi auto* w ./configure.

:
:
: kloczek
: --
: -----------------------------------------------------------
: *Ludzie nie mają problemów, tylko sobie sami je stwarzają*
: Tomasz Kłoczko, sys adm @zie.pg.gda.pl|*e-mail: kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl*
:
:
: polish  linux  distribution
: -> http://lists.pld.org.pl/

--
Rafał Kleger-Rudomin (klakier w osi.gda.pl)