Keyserver

Jacek Konieczny jajcus w pld.org.pl
Śro, 26 Lip 2000, 18:59:55 CEST

On Tue, Jul 25, 2000 at 07:44:26PM +0200, Jacek Konieczny wrote:
> Ja mogę postawić u siebię. Sam jestem sobie providerem i zbytni nie
> świruję :-)
> Tylko, że wtedy zrobię keyserwer read-only, serwujący klucze z CVS (mnie
> się tak bardziej podoba --- wszystko w jednym miejscu :-) ).
> Jest inny problem: Jutro, albo za miesiąc, bo jadę na wakacje.

OK, serwer chodzi: pldpgp.bnet.pl
Jeśli jest do zakaceptowania (działa według tego co napisałem) można dać
na niego CNAME pgp.pld.org.pl (no nie zupełnie, to już jest CNAME).
Na taką nazwę też ustawiłem name-virtual-hosta w apache'u

Jeśli mój pomysł się nie podoba, można ten serwer po prostu zignorować.

Jak już pisałem, mnie nie będzie przez jakiś czas, ale będzie Krzychu
(Krzysztof Wittek <krzychu5 w bnet.pl>), więc można go męczyć, najwyżej
mnie złapie na komórkę.

Acha jeśli, ktoś by miał propozycję na inną stronę WWW keyservera, niech
podeśle ją Krzychowi (z wyjaśnieniem o co chodzi :-> ).

Pozdrowienia,
        Jacek