kloczek: SOURCES ghostscript-deviceslist.patch

Śro, 26 Lip 2000, 23:56:26 CEST

On Tue, 25 Jul 2000, Michal Kochanowicz wrote:

> Chyba nie :( Przeglądałem dokumentację i tam wręcz piszą, żeby
> zakomentować urządzenia, z których się nie ma zamiaru korzystać... chyba
> wogóle nie myślą o dystrybucji binariów...

Włąsnie próbuję z przekazywaniem zawarości DEVICE_DEVS16 i DEVICE_DEVS17
bezpośrednio jako parametry w wywołaniu make w specu. Wydaje sie to o tyle
lepsze, że bardziej widoczne na poziomie speca co jest wspierane.
Jeszcze także an sparc nie ma libsvg i musiałem to wy %ifnarch-nąć w
specu. Ciekawe czy to sie zbuduje. Jezlei się zbuduje to tylko juz będę
czekał na waszą opinię co do przekazywanai listy wspieranych urządeń
poprzez speca, a nie poprzez patchowanie.

> No chyba tak, już mi oczy wyłażą... właściwie to w końcu się wkurzyłem i
> napisałem sobie takie maleństwo (sh+awk), które skanuje devs.mak i
> contrib.mak w poszukiwaniu regułek dotyczących sterowników i dopisuje
> zależność od nich do unix-gcc.mak.

Hmm .. ciekawe jakby to spleść razem żeby nie modyfikować za każdym
razem. Może by tak to zrobić w ten sposób, że ten skanerek byłby
wywoływany w `` jako parametr make w %build (??) .. tylko wtedy
odpowiednią listę rzeczy musiałby wypluwać na stdout. Co o tym myślisz ?