Pytania formalne - SIAG

Michal Margula alchemyx w uznam.top.pl
Nie, 30 Lip 2000, 11:05:44 CEST

Hejka

Siaga już prawie skończyłem. Przerwała mi rodzinka, która wpadła na
kilkudniową wizytę ;). Otóż chodzi mi o nazewnictwo i rozdzielenie pakietów.

Pierwsza sprawa to taka, że w pakiecie siag jest arkusz kalkulacyjny o
nazwie siag, więc pakiet wyglądałby siag-siag. A może samo siag? Ale wtedy
będą inne pakiety, np. siag-pw, siag-xedplus itp.

Kolejna rzecz to  jak nazwać pakiet podstawowy, w którym są niezbędne bitmapy
itd, itp. siag, siag-main a może siag-core?

Następną kwestią są biblioteki XawM, których potrzebuje siag, widzę 4
wyjścia:
* zapakować je do siag (tego głównego pakietu)
* wydzielić je do pakietu siag-libs albo siag-XawM
* wydzielić do pakietu o nazwie XawM
* w ogóle w necie poszukac XawM i zrobić osobnego speca, niestety nie
  znalazłem tego w sieci

Ostatnia sprawa to kwestia %files. Aby pakiety były spójne idziemy raczej do
wymieniana plików nazwa po nazwie. A co w kwestii katalogu z bitmapami?
Zrobić to samo?

Pozdrawiam

--
Michal Margula, alchemyx w uznam.top.pl, ICQ UIN 12267440, +)
http://uznam.top.pl/~alchemyx/, PL section of Linux Counter maintainer