Mutt i read-only

Paweł A. Gajda mis w k2.net.pl
Pon, 31 Lip 2000, 16:45:02 CEST

piątek 28/07/2000 22:19:42, Leszek 'Leon' Krupiński:

> Nie pomogło :(

Właśnie się na to natknąłem (chodzi o skrzynkę w /var/mail?).
Mutt próbuje utworzyć plik-lock w /var/mail no i mu nie wychodzi.
PLDowy mutt ma wyłączone używanie zewnętrznego mutt_dotlock,
który by to załatwiał (musiałby mieć setgid mail).

Rozwiązaniem jest, jeżeli chcesz koniecznie czytać z /var/mail,
przekompilowanie go bez --with-homespool=Mailbox i używanie
mutt_dotlocka. A najlepiej to go załatać tak, żeby, jeżeli
otwiera skrzynkę poza $HOME i jednocześnie istenieje
/usr/bin/mutt_dotlock, to powinien go użyć.

Paweł