Exim: wracamy do /etc/profile.d?

Sob, 29 Lip 2000, 18:10:35 CEST

On Sat, 29 Jul 2000, Michal Kochanowicz wrote:

> Cześć
>
> Sprawa pam_env pozostaje nierozwiązana (Janek się nie odzywa, a ja
> chwilowo nie podejmuję się grzebania w pamie). Czy w takim razie
> umieścić ponowanie w pakiecie pliki /etc/profile.d/exim.{c,sh}
> ustawiające zmienną MAIL?

Rozmawiałem z Jankeim na ten temat. Po konsultacjach zgodził się na
rozwiazanie jakie nakreśliłem. Spróbuję dzisiaj zrobić odpowiednią
modyfikację w pam_mail.
Niezaleznie od tego zmienną $MAIL i tak lepiej jest ustawiać poprzez
pam_env i tutaj już nie trzeba na nic czekać, a do szczęścia jedynie jest
potrzebna korekta pam_mail.
Jeżeli chcesz to mozesz spróbować opracować makro do rpm-a
np. %set_MAIL (albo jakoś tak) krtóre stanowiłoby implementację procedury
przestawiania konfiguracji w /etc/security/pam_env.conf.

polish  linux  distribution
-> http://lists.pld.org.pl/