Indianin na team.pld.org.pl ..

Jacek Smyda smyda w posexperts.com.pl
Śro, 5 Lip 2000, 09:05:53 CEST

[środa, 28 czerwiec 2000], Michal Kochanowicz napisał(a):

> To użyj pdflib3. Mi się z nim zbudowało. Wprawdzie nie mam zielonego
> pojęcia, dlaczego są dwa pakiety (pdflib i pdflib3)... ale ważne że
> działa. Mam sesję i nie bardzo mogę teraz w to wnikać ;(

W PHP 4.0 jest wsparcie dla pdflib w wersji 3.0.

Należy jeszcze zwrócić uwagę przy pdflib 3.0, że zostały zmienione
funkcje obsługujące dokumenty pdf. Cała dokumentacja w PHP dla pdf
jest (no prawie) do wyrzucenia.

Jeżeli ktoś posiada skrypty w php z obsługą pdf to będzie musiał je
wszystkie przepisać.

Pozdrawiam
	Jacek
 Jacek Smyda                                smyda w posexperts.com.pl
 POS Experts Consulting                http://www.posexperts.com.pl

polish  linux  distribution
-> http://lists.pld.org.pl/