xdvi.desktop

wrobell wrobell w posexperts.com.pl
Czw, 6 Lip 2000, 02:21:12 CEST

On Wed, Jun 21, 2000 at 09:23:00AM +0200, wrobell wrote:

> W applnk tak, ale w menu widzę "Picture Viewers".

> I PDF-a albo PS-a też pod to podepniesz (przy okazji "Postscript File Viewer"
> jest w Graphics a nie w "Graphics->Picture Viewers")?

> "Document Viewers" dla acrobata, gv, xdvi, gpdf-a, ggv-a...
> ale troche mi nie pasuje ta nazwa... postaram sie przemyslec
> ta sprawe
Myślę, że jednak będzie to dobre rozwiązanie, tzn. w głównym
menu powinno być "Document Viewers" ("Przeglądarki dokumentacji",
"Przeglądarki dokumentów"?), gdzie powinny się znaleźć takie
programy jak: Acrobat Reader, ggv, gv, xdvi, info, gnome-helper-browser,
xman, pinfo... Nie robiłbym żadnego podziału na podmenu (np.:
"Document Viewers"->{PDF,PS,info,HTML}) ponieważ takie gv oraz
ggv potrafią wyświetlić dzięki gs-owi tak PostScript-a jak i PDF-a,
natomiast gnome-helper-browser - HTML-a, info i man-y.

Jakieś kontrargumenty?

  wrobell <wrobell w posexperts.com.pl>

polish  linux  distribution
-> http://lists.pld.org.pl/