Po co gnumericowi dźwięk??? (i żeby tylko jemu ...)

Rafał Kleger-Rudomin ip011 w osi.gda.pl
Pon, 10 Lip 2000, 16:49:43 CEST

Może ktoś wie po co?
Nie mogę skompilować gnumerica bo wymieniłem alsę na najnowszą z repo
i się z nią nie buduje. (libesd wymaga libasound.so.0)
Czy ten dźwięk jest gnumericowi do czegoś rzeczywiście potrzebny?

Co gorsza ne bardzo widzę jak mogę go zbudować dla siebie bez dźwięku.

Natomiast to mnie już zupełnie rozwaliło
(skrypt wykonywany przy upgradzie gnomowatych pakietów):

/usr/X11R6/bin/gnome-font-install: error in loading shared libraries: libasound.so.0: cannot
open shared object file: No such file or directory

Coś jest chyba nie tak...

--
Rafał Kleger-Rudomin (klakier w osi.gda.pl)

polish  linux  distribution
-> http://lists.pld.org.pl/