XFree86 4.0.1 nie buduje się

Czw, 13 Lip 2000, 20:22:49 CEST

On Thu, 13 Jul 2000, Bartlomiej Szady wrote:

> Czy nowe pakiety beda tylko tu ^^^^^  a nie na ftp.pld.org.pl?
> Przydalaby sie jakas wzmianka na www.pld.org.pl

Chodzi o to, że ten host raczej nie powinien być w anonsach bo on będzie
źródłem dla mirrora który ściaga na ftp.pld.org.pl
Na razie jednak trzeba wyrównać "stan inwentaża" ala poszczególnych
architektór.
Wczoraj cały dzień to robiłem i myślałem że tego samego dnia to
skończę. Wychodzi na to że jeszcze dzisiaj to potrwa.
Po zrobieniu nowych iso img mirror zostanie przestawiony.

Z tym mirrorem to jest tak, że ftp.pld.org.pl to jest wirtualka w
TASK. MNikt nam tam nie da bezpośredniego wejścia żebyśmy mogli preparować
serwowane zasoby. Stąd trzeba posługiwać sie kilkoma hostami które robią
tylko za źródłąo dla mirrora i na nich juz mamy pełne prawa do mieszanai
we wszystkie strony .. ot i cała historia.

polish  linux  distribution
-> http://lists.pld.org.pl/