Undocumented ;)

Blizbor tb670725 w ima.pl
Wto, 18 Lip 2000, 14:15:26 CEST

At 7/18/00 01:39 PM, you wrote:

>kloczek na to:
>Rozumiem o co Tobie chodzi ale mi chodziło o te strony które są gdzieś
>wymienione w sekcjach SEE ALSO a ich fizycznie poprostu nie ma.

A moze man'a zmodyfikowac, zeby przy takich nieistniejacych "see also" stronach
dynamicznie dodawal dopisek "not installed" lub "not found" ? Po prostu sobie
sprawdzi jest/nie ma przy kazdym otwarciu danej strony man'a. To chyba lepsze
niz dodatkowe narzedzia i "baza". Admin zapomni zrobic update po instalacji pakietu
i kaplica. Z kolei przerabianie pakietow ... chyba nie o to chodzi zeby sie narobic.

Pozdrawiam,
Blizbor

polish  linux  distribution
-> http://lists.pld.org.pl/