mkochano: SPECS exim.spec

Czw, 20 Lip 2000, 06:22:57 CEST

On Thu, 20 Jul 2000, PLD CVS wrote:

> Module name:	SPECS
> Changes by:	mkochano	00/07/20 00:39:53
>
> Modified files:
> 	.              : exim.spec
>
> Log message:
> - Added /etc/profile.d/exim.{sh,csh} which set MAIL=~/Mail/Mailbox.

W kwestii formalnej. Bo mi takie rzeczy jednak jakoś kiepskow wyglądają.
W końcu jest pam_env i pam_mail. Jedno załatwia niezależnie od shella
ustawianie zmiennych, a drugie wyświetlanie informacji o poczcie po
zalogowaniu.

Po drigie to jeżeli już bez pam_env to takie pliki nie powinny należeć do
konkretnego MTA .. to jeżeli już.

Najlepiej jednak by było gdyby dało się tym sterować poprzez PAM. Niemniej
obecny sposób manipulacji przy przejściach mailbox<->maildir jest dość
upierdliwy.

Ma ktoś pomysł na to jak korzystajac z PAM zmienić to żeby takie
przestawienia były bardziej eleganckie (pam_stack byłby dość dobry ale
Janek mówił, że jest to rozwiązanie conajmniej dziwne).

polish  linux  distribution
-> http://lists.pld.org.pl/