Features w specach

Rafał Kleger-Rudomin ip011 w osi.gda.pl
Pią, 21 Lip 2000, 13:49:04 CEST

On Thu, Jul 20, 2000 at 02:19:11PM +0200, Rafał Kleger-Rudomin wrote:
: : : Do rozwiązania są kwestie:
: : : - gdzie umieszczać info o tym że to jest wersja debugowa pakietu ?
: : :
: : :   Może być w nazwie lub w rewizji. Jezeli w nazwie to wtedy bedą sie
: : :   musiały powjawiać dodatkowe Obsoletes.
: : W rewizji. Zdaje się że 1dbg powinno być dla rpma
: : "nowsze niż" 1 (jeszcze sprawdzę). W tej sytuacji powrót do zwykłej wersji
: : będzie wymagał --oldpackage czy --force. Ale to chyba nie taki kłopot.
: A propos rewizji: proponuję zmodyfikować w macros (sprawdzałem, to działa):
: %_rpmfilename		%%{NAME}-%%{VERSION}-%%{RELEASE}%{?debug:dbg}.%%{ARCH}.rpm

Hmm z tym jest problem taki, że rewizja pozostaje niezmieniona, zmienia się
tylko nazwa pliku z rpmem. Czyli
xx-0.0-1.rpm
xx-0.0-1dbg.rpm
to dla rpma te same pakiety. Czyli w żadną stronę  nie można zrobić upgrade bez
--force.

Alternatywą jest zmiana w specach np
Release: 1
na
Release: 1%{?debug:dbg}

Może jest jeszcze jakiś inny sposób?

Ja w każdym razie jestem za zmianą w %_rpmfilename, trudno, wymiana
pakietu zwykłego na debugowy będzie wymagała --force.

Jeśli nie będzie sprzeciwów to zacznę to wprowadzać.

klakier

: : :
: : : kloczek
: : : --
: : : -----------------------------------------------------------
: : : *Ludzie nie mają problemów, tylko sobie sami je stwarzają*
: : : -----------------------------------------------------------
: : : Tomasz Kłoczko, sys adm @zie.pg.gda.pl|*e-mail: kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl*
: : :
: : :
: : : ___________________________
: : : polish  linux  distribution
: : : -> http://lists.pld.org.pl/
: :
: : --
: : Rafał Kleger-Rudomin (klakier w osi.gda.pl)
: :
:
: --
: Rafał Kleger-Rudomin (klakier w osi.gda.pl)
:
:
: polish  linux  distribution
: -> http://lists.pld.org.pl/

--
Rafał Kleger-Rudomin (klakier w osi.gda.pl)

polish  linux  distribution
-> http://lists.pld.org.pl/