Dokumentacja?

Dariusz Karolczak D.Karolczak w pa11.sieradz.sdi.tpnet.pl
Pią, 21 Lip 2000, 17:13:46 CEST

Mam pytanie czy jest jakas dokumentacja do PLD ??
1. Many opisuja orginalne pakiety wiec trzeba sie niestety niezle naszukac.
2. Czy ktos moze zdradzic mi tajemnice gdzie tak naprawde sa trzymane hasla ??
Musialem userowi ustawic chwilowy dostep a teraz nie mam jak go zablokowac :(
nawet wpisanie !! lub * w /etc/shadow nic nie zmienia bo przy polaczeniu ssh nadal jest widziane poprzednie haslo :(

polish  linux  distribution
-> http://lists.pld.org.pl/