gdzie są .i686.rpm ?

Nie, 23 Lip 2000, 16:52:08 CEST

On Sat, 22 Jul 2000, Lukasz Trabinski wrote:

> A czy osoba odpowiedzialna za pakiety znajdujące się na mer.zie.pg.gda.pl
> nie mogłaby wygenerować sum kontrolnych dla każdego pakietu?

Dokładnie jest to robione. Tyle, ze wpadło nie do
/PLD-1.0/<arch>/RPMS/packages.md5 tylko katalog wyżej (zaraz to poprawię).

> Czy z obrazami ISO udało rozwiązać się już problem, tzn. czy są one
> poprawne, bootują się już?

Wyszedł nowy mkisofs i cdrecord. Jeszcze nie sprawdzałem czy już generuje
na sprarc poprawnie. W razie czego iso będę generował na x86.

polish  linux  distribution
-> http://lists.pld.org.pl/