applnk i podwójna sieć

Michal Zawalich michuz w pld.org.pl
Pon, 24 Lip 2000, 18:21:30 CEST

On Mon, 24 Jul 2000, Sebastian Zagrodzki wrote:
> a czemu lepszym? Mi się wydawało, że właśnie Networking jest jedynym
> słusznym... Tak czy tak: niech ktoś się zdecyduje, to zmienię w
> adapterze...
Ehm... tego... podparłem się "Słownikiem Informatycznym angielsko-polskim".
Najlepiej z resztą jak przytoczę odpowiednie fragmenty:

N-0142 network - (NET) syn D-0257 sieć (informatyczna)
D-0257 data network - (DATANET) syn N-0142 sieć (informatyczna)
N-0168 networking - syn C-2073 łączność sieciowa, łączność za pośrednictwem
       sieci
C-2073 cross-domain communication - syn N-0168 łączność sieciowa

Z dwojga złego wybrałem 'Network', przy czym nie zaprzeczam, że być może
popełniłem grzech nadinterpretacji lub nawet czegoś gorszego :).

PS. W pakiecie gnome-core orginalnie jest 'Internet'. Za wprowadzenie w błąd
przepraszam.

--
   +-------------------+        [...] również wiem, że się zatruję,
  @|  Michał Zawalich  |@                 jak gwoździe zjem.