Mozilla i strona PLD

Wto, 25 Lip 2000, 08:43:02 CEST

On Mon, 24 Jul 2000, Michal Zawalich wrote:

> Nie sprawdzałem co pokazuje tcpdump, ale aby wywalić mozillę wystarczy
> zapisać stronę za pomocą MSIE lub ściągnąć wgetem i spróbować ją otworzyć.

Tak czy inaczej wychodzi na to, że bład jest w mozilli.
Zachowałem sobie build loga z ostaniego budowanai mozilli i taki mały
kwiatek:

$ wc -l mozilla.spec.build.log. ; grep warning mozilla.spec.build.log. | wc -l
  16186 mozilla.spec.build.log.
   3484

czyku ostrzeżeń podczas kompilacji jest całkiem sporo. Przypuszczam, że
jakby już je tylko pousuwać to stabilność tego programu znacznie by
wzrosła. Jak ktoś chce się pobawić i potrenować troche takie czynności jak
szlifowanie kodu to jest na czym trenować (w razie czego log z kompilacji
mogę podesłać lub gdzeiś wystawić żeby osczędzić czas na kompilacji która
ciut trwa :)

polish  linux  distribution
-> http://lists.pld.org.pl/