adapter

Sebastian Zagrodzki s.zagrodzki w sokrates.mimuw.edu.pl
Śro, 26 Lip 2000, 09:41:39 CEST

On Tue, 25 Jul 2000, Jacek Konieczny wrote:
> To nie jest najlepszy pomysł.
> Np. wiele patchy na starsze wersje jakiegoś progrmu pójdzie i z nowszą,
> a tak, kazda nowsza wersja pakietu przy budowaniu będzie żądać nowszego
> patcha.
> Kiedyś tak próbowałem z patchem freeswan na kernela, ale nie miało to
> sensu.
dlatego właśnie przy patchach to jest nie ruszane...

--
Sebastian Zagrodzki			s.zagrodzki w mimuw.edu.pl
UIN 1770835				http://sokrates.mimuw.edu.pl/~zagrodzki

A co mnie obchodzi, co pomyślą inni...

polish  linux  distribution
-> http://lists.pld.org.pl/