michuz: SPECS lynx.spec

Daniel Bauke bonkey w matylda.bildex.net.pl
Czw, 1 Cze 2000, 00:25:00 CEST

środa, 31 maj, Tomasz Kłoczko natłukł(a) [To PLD List]:

> Miałbym prośbę o aktualizację patcha który ktoś kto ostanio coś
> zmieniał głębiej w lynxie zapomniał dołączyć:
A, bo to pure-lynx jest jeszcze 2.8.3dev18, a lynx+ssl+socks, w
którym dłubałem, ale zdaje się w końcu nie dokończyłem jest 2.8.3
-- no i się gryzie... ZTCP, to gryzą się #define'y z glibcowymi.
Tak samo było w zsh. Przejrzę to w wolnej chwili.

Pytanie: czy aby na pewno nie wystarczy sam lynx z tymi dodat-
kami? Binarka nie wstanie, jak nie będzie odpowiednich biblio-
tek? A może da się to przynajmniej jakoś bezboleśnie wsadzić do
jednego speca?

--
Daniel `bonkey' Bauke; http://www.oho.pl/~bonkey/; {happiness=bike&&unix;}