spec do Xów

Wojciech "Sas" Cieciwa cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl
Sob, 3 Cze 2000, 14:42:33 CEST

Jesli mowa o XFree86-4.0 !!!!

On Sat, 3 Jun 2000, Michal Zawalich wrote:

> Próbuję właśnie przebudować sobie Xy i nie obywa się bez problemów.
> Mianowicie zastanowiły mnie trzy rzeczy:
> 1. W specu jest coś takiego:
> BuildRequires: Glide2x_SDK
> Co to jest i skąd to wziąść, bo w repo nic takiego nie ma.
>
> 2. Czemu Buildroot jest jest określony jako /tmp/%{name}-%{version}-root
> zamiast standardowego %{tmpdir}/%{name}-%{version}-root-%(id -u -n)
> Czy był jakiś specjany powód, czy po prostu się to przypadkiem zachowało?

Nie, nie istnieje zaden specjalny powod, po prostu nie zmienilem tego w
specu.

> 3. Podczas budowania pakietów, przy sprawdzaniu sekcji files wyskakuje mi
> coś takiego (piszę z pamięci):
> objdump: /tmp/XFree86-4.0-root/etc/rc.d/init.d/xfs: file format not recognized
> Oczywiście z plikiem jest wszystko w porządku.

Zalezy,...
Sprawdz, czy jest wlaczony patch o nazwie xfs-logger jesli jest to musisz
go wykomentowac i jeszcze raz poddac kompilacji.

Zreszta cos sie dzieje z xfs'em, bo mnie ten budowany nie dziala...

Pozdrawiam.
					Sas.
--
{Wojciech 'Sas' Cieciwa}  {Member of PLD Team                               }
{e-mail: cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl, http://www2.zarz.agh.edu.pl/~cieciwa}