Czy XFree-3.3.6 będzie jeszcze gdzieś na FTP?

Sebastian Zagrodzki s.zagrodzki w mimuw.edu.pl
Sob, 10 Cze 2000, 13:16:12 CEST

On Fri, 9 Jun 2000, Michal Kochanowicz wrote:
> Właśnie zauważyłem że XFree-3.3.6 wyleciało z FTP na rzecz 4.0 :(
> Niestety 4.0 nie chcą działać z moim ViRGE (!).... czy 3.3.6 będą
> jeszcze gdzieś na FTP, czy też jest to permanentne przejście PLD na X'y
> 4?
dziwne, u mnie działa z s3virge/dx oraz s3virge (zwykłym). Czym się
objawia "niechcenie" ?

--
Sebastian Zagrodzki                s.zagrodzki w mimuw.edu.pl
UIN 1770835                        http://sokrates.mimuw.edu.pl/~zagrodzki

A co mnie obchodzi, co pomyślą inni...