BitchX

Nie, 4 Cze 2000, 23:35:30 CEST

On Sun, 4 Jun 2000, Sebastian Zagrodzki wrote:

> tak na marginesie to wystarczy w ogóle nie ustawiać charsetu z poziomu
> BitchX i pozwolic, zeby wszystko bylo ustawiane przed uruchomieniem...
> nie bedzie problemu. Dla testu polecam zrobienie:
> $ echo -ne "\e(K" > <terminal_z_BitchZ>
> i wpisanie kilku polskich znaczków..

Czy chodzi Ci o terminale na konsoli czy także wszystkie xterm i xterm
like ?
Tak wogóle to zauwążyłem, ze na konsoli mam pl literki ale tylko na
pierwszej konsoli. Jeżeli powyższe jest jakoś związane z tym to czy nie
lepiej byłoby zmodyfikować mingetty ? co wogóle robi ta sekwencja ? (wiem,
że było to już omawiane ale nie pamiętam tego ani nie mogę odnaleźć listów
na ten temat).