find_lang.sh znajduje chyba zbyt dużo

Pon, 5 Cze 2000, 12:48:45 CEST

On Mon, 5 Jun 2000, Michal Kochanowicz wrote:
[..]
> W sumie pliki trafiają tam gdzie powinny, zastanawiałem się jedynie, czy
> jest to celowe działanie, że %find_lang %{name} znajduje wszystko co
> zawiera %{name} w nazwie? Mogłoby to stanowić pewien problem, gdyby np.
> te biblioteki miały być w oddzielnym podpakiecie.

O ile nie jest podany --all-name to ponien znajdować tylko wszystkie
%{name}.mo. Jeżlie jest inaczej to jest to byk w find-lang.sh.

W sumie mógłbyś spróbować zasąpić wszystkie %find_lang jesdnym z
--all-name. Teoretycznie powinno zadziaąłć dajac kolejne uproszczenie w
gimp.spec. jeżeli nei zadziała to możesz brać na stół skrypt find-lang.sh
(ostrzegam, że tam jest hard core sed code - robiąc ostanio kilkulinikową
zmianę do --all-name w tym skrypcie spędziłem nad tym kilka bitych godzin
rozgryzając znaczenie dwuch czy trzech jednolinijkowych regexpów ;-). W
razie jakby find-lang.sh nie działał zgodnie z powyższymi
założeniami/przewidywanaimi i nie miałbyś cierpliwiości tego poprawiac to
spróbuję to zrobić .. daj tylko sygnał czy to działa.