cdrecord

Jacek Konieczny jajcus w pld.org.pl
Śro, 7 Cze 2000, 09:26:57 CEST

On Tue, Jun 06, 2000 at 12:52:56PM +0200, Sebastian Zagrodzki wrote:
> mój pomysł. Tzn. bez tego nie działa (przynajmniej na dystrybucyjnym
> kernelu, a na moim to nie sprawdzałem), a raczej działa tylko z
> roota..

Top niech sobie użytkownik da suida, lub skonfiguruje sudo.
Nie ma takiej potrzeby, abyśby my, w PLD dodawali tyle suidów i gidów.
Można przecież nawet w %%post dać:
echo "Use sudo, or make %{_bindir}/cdrecord suid to use it from not-root
     account"

A suidy dawać tylko tam, gdzie bez nich nie da rady (np. passwd, su
itp).

Pozdrowienia,
        Jacek