bledy, bledy, i jeszcze bledy....

Wojciech "Sas" Cieciwa cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl
Pią, 9 Cze 2000, 13:01:15 CEST

On Fri, 9 Jun 2000, Tomasz Kłoczko wrote:

[...]
> [...]
[...]
> I bardzo dobrze. Od tego jest dosutils.

[...]
> Na pewno potrzebujesz narzedzi do dynamicznego routingu ?
[...]
> No widać, że nie jest przystosowane do DESTDIR.

[...]
[...]
> I tak nie ma sensu zawracać sobie głowy tą wersją skoro jest już nowa.

<mode=joke>

TOMEK !!!!!!!!!!!

Ja CIE ODSTRZELE !!!!! :))

</mode>

A tak na powaznie, to mkdosfs-ygg powinien w zwiazku z tym zniknac.

_WYDAJE_MI_SIE_, ze nie potrzebuje dynamicznego routingu :)
A reszta bledow jest informacja dla osob sie nimi opiekujacych.

Pozdrawiam.
					Sas.
--
{Wojciech 'Sas' Cieciwa}  {Member of PLD Team                               }
{e-mail: cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl, http://www2.zarz.agh.edu.pl/~cieciwa}