lynx i psuja: bonkey

Daniel 'bonkey' Bauke bonkey w pld.org.pl
Sob, 10 Cze 2000, 22:15:39 CEST

sobota, 10. czerwiec. Arkadiusz Miskiewicz pisze [To PLD List]:

> Można wiedzieć dlaczego zamiast poprawienia łaty ipv6 dla
> lynxa bonkey wywalił ja na zbity pysk ?
Przepraszam (1) znow niedopatrzenie, przez niepotrzebny pospiech,
chyba jednak dopoki nie bede mial wicej czasu na takie rewolucje,
to sie wcale ich nie bede podejmowal (2) nie sadze, bym mogl taka
late dobrze dopasowac. Na swoja obrone dodam tylko tyle, ze z
lynxem byl maly bajzel i ktos musial to rozpirzyc, by ktos to
mogl porzadnie polatac ;-)

--
Daniel `bonkey' Bauke; http://www.oho.pl/~bonkey/; {happiness=bike&&unix;}