DPT SmartRAID - nie używać

Marcin Bohosiewicz marcus w venus.wis.pk.edu.pl
Nie, 11 Cze 2000, 20:44:01 CEST

On Sun, 11 Jun 2000, Serek/GNU wrote:

> Usunąłem przed chwilą łatki mające umożliwiać pracę kontrolera macierzowego
> DPT SmartRAID. Niestety DPT (obecnie Adaptec) przestało dbać o Linuksowców,
> nie udostępniając łatek do aktualnych jąder systemu.
>
> Nie radzę używać tych sterowników.
OK. Tylko wycofywanie sie z supportu dla jakiegos (i to dosc waznego)
sprzetu powinno byc ostatecznoscia. Co maja zrobic ci co maja tego
DPT SmartRAID'a teraz: zostac przy dziurawym kernelu czy wyrzucic
sterownik SCSI przez okno? Chyba tak dlugo jak to jest mozliwe
powinno sie ten support utrzymywac. Jak Adaptec dal zrodelka
do tego sterownika nie powinno to byc chyba trudne...

M.

PS. A kiedys to sterowniki sie pisalo z oscyloskopem w reku :>
--
-| == Marcin Bohosiewicz - MB8042-RIPE - marcus w venus.wis.pk.edu.pl == |-
-| == tel. +48 601 485097 - PLD Team -   marcus w krakow.linux.org.pl == |-