mc - mieszanie plikow

Artur Frysiak wiget w pld.org.pl
Pon, 12 Cze 2000, 18:21:53 CEST

On Mon, Jun 12, 2000 at 06:09:15PM +0200, Marek Obuchowicz wrote:
> Po zainstalowaniu midnight commandera z CVSu i ustawieniu LC_ALL na pl_PL
> na liscie plikow wymieszane sa:
> abcdef
> .hijk
> ijk
> lmno
> .per
>
> po ustawieniu na LC_ALL na C wsystko jest w porzadku.

Związane jest to z pl_PL lokale do sortowania (zmienna sterująca
LC_COLLATE).
Tak to jest zdefiniowane i już. Ale czy to jest poprawnie to już nie wiem.
Może zna ktoś numer polskiej normy lub innego dokumentu normatywnego
określającego sortowanie zgodnie z polskim językiem ?

PS: Na razie polecam LANG=pl_PL LC_COLLATE=C.

--
wiget